Reklamation

Generelt om reklamationsret: Ved eventuelle fejl eller mangler på produkter leveret fra Hairgoals.dk skal der reklameres hurtigst muligt efter du har opdaget manglen ved varen. Det er din pligt at angive og vise os hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Du kan som udgangspunkt kun klage over fejl, der viser sig senest 24 måneder efter du har fået varen leveret, dette betinger at reklamationen er berettiget og ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadesforvoldende adfærd. For varer med begrænset levetid (f.eks. hair extensions) er din klagemulighed afgrænset af den holdbarhedsperiode som Hairgoals.dk har stillet.

Hvis du vil reklamere over et produkt bedes du kontakte os pr. mail info@hairgoals.dk med en beskrivelse af problemet og dit ordrenummer. Herefter sender du produktet retur til os eller aflevere det på vores lager. Det er vigtigt at du vedlægger en seddel i pakken med dine oplysninger, samt ordrenummer - så vi ved hvem pakken kommer fra og vi senere kan kontakte dig. Når vi har modtaget reklamationen må der forventes en behandlingstid på op til 14 dage. Vores producent har behov for nogle dage til at udføre tests af produktet. Hvis reklamationen er berettiget vil varen enten blive ombyttet eller repareret.

Reklamationsret - Hair extensions: Hair extensions er en vare med begrænset levetid, holdbarheden kan være forskellig. Holdbarhed afhænger af hårpleje, standen af eget hår, korrekt påsætning mm. For en vare med begrænset levetid er din klagemulighed afgrænset af den holdbarhedsperiode som Hairgoals.dk har stillet. Hos os betyder det, at det er muligt at reklamere på hair extensions hvis de er købt indenfor 40 dage tilbage. Ved fejl i et extensions hår, vil det typisk vise sig indenfor de første uger, også skal vi selvfølgelig have testet kvaliteten af håret. Vær opmærksom på at der ikke kan reklameres på hår extensions som har været i berøring med klor og saltvand, hårfarve, silvershampoo & farvebomber, eller anden form for kemisk behandling. Der kan ikke reklameres på bølget hår som aftager i struktur. Det er ikke muligt at reklamere på for-monteret tape, da klæbe-evnen af disse kan være forringet pga. liggetiden på lageret, derfor medfølger altid nye tape pieces ved køb af tape extensions hos hairgoals.

Defekter ved modtagelsen: Normalt leveres synligt beskadigede pakker heldigvis ikke til modtageren. Skulle du alligevel være så uheldig at hele eller dele af din pakke er gået i stykker ved modtagelsen, bedes du kontakte os med det samme på info@hairgoals.dk - eller telefonisk på +45 28293233 - så vi straks kan afhjælpe problemet.

 

Reklamations guiden:

kundeservice-reklamationer-hairgoals

Fortæl os om reklamationen:

For at kunne hjælpe dig bedst muligt - har vi brug for: En detaljeret beskrivelse af det problem du oplever med varen.

Send til vores mail: Info@hairgoals.dk I emne feltet bedes du oplyse dit ordre nr. Vedlæg gerne et par fotos som viser problemet

kundeservice-retur-hairgoals

Aflever varen eller send den til os:

Pak varen forsvarligt og indlever den på dit nærmeste posthus. Du er også velkommen til selv at indlevere den på vores adresse:

Hairgoals.dk
Plutovænget 26
6710 Esbjerg V

kundeservice-reklamation-complete-hairgoals

Afvent konklusion på reklamationen:

Når vi har modtaget din reklamation, tjekker vi den og sender den videre til producenten, du skal forvente at høre tilbage fra os, indenfor 14 dage.

Hvis reklamationen godkendes vil varen blive ombyttet eller repareret. Det er ikke muligt at ændre til andre varer eller refundering af beløbet. Hvis reklamationen afslås, vil vi kontakte dig med begrundelse herfor.